laupäev, 13. veebruar 2016

13.02.16

Tere! Saage tuttavaks: Euan, JC, ja Andre!





 Nad on väga õnnelikud! Neile meeldib töötada southernrailway- s. See on nii lõbus, lihtsalt vaadake neid ja elu liigub paremuse poole. Võtame näiteks Euani. Tema on rongijuht. Ta armastab oma tööd, sest iga päev on eriline. Siit ka moraal: "Isegi kui su töö sakib, siis ole positiivne ja sa leiad head sealt, kus sa poleks iial seda oodanud!"

Olgu, ma ütlen välja. Ma tutvustasin teile neid toredaid mehi, sest ma tegelikult ei teinud täna suurt midagi... Ma käisin vaid ühel fotoshuudil, kuid vähemalt väga armsal. See oli taas mingis suures laohoones, mis on seintega eraldatud erinevate firmade tarbeks. Ma ehmatasin algul täitsa ära, sest Emma(fotograaf) tõi mulle killekimbu. Ma olin kohmetu, sest mul ei olnud midagi vastu anda. Mul oli kotis ainult kaks rida šokolaadi (mis ma talle ka pärast andsin, sest tal algas järgmine töö, aga tal polnud aega süüa). Aga siis tuli välja, et see oli vaid šuudi jaoks! Oh mind lollukest! Ja siis kinkis ta mulle klõpsusessi lõppedes ühe murdunud õie. Saksess!

Kuna rohkem väga põnevat midagi ei toimund, siis tutvustan ma teile meie kodu, mis asub aadressil
                      91 Kingland Road, London (see nurgapealne, mis näeb välja nagu külge liimitud)
 Tulge külla!! Aga ööseks ei tohi jääda, agentuur ei luba :D



Õhtuti teeme instagrammi jaoks pilte. Tuleb välja, et kedagi ei koti enam facebook. Instagram on sinu visiitkaart igal pool kuhu lähed. Ma saan tuttavaks kellegagi ja ta küsib minult instagrammi kontot. Ja oioioioi!!!Kui keegi on sind followima hakanud, aga sina vastu ei followi... aiai... siis on kuri karjas... kiiresti tekkinud sõprus kaob sama kiiresti... Oeh, mul oli üks napikas kogemus juba, õnneks tabasin ära ja lükkasin oma surma tubli 60a. edasi.


See on põhipleiss. elutuba/köök. Pidil on USA- Keon(otse) ja Holland.no1 - Jasper(paremal)
Kõik poisid vaatavad nonstop Netflixist sarju ja filme. Ma satun tihti siia lõksu, siin on mõnus...

Saage tuttavaks! Tema on Francisco Henriques(Porugal). Ühel päeval sain ma odavalt kana ja ma tahtsin seda ahjus soojaks teha. Ma siis küsisin potugali käest, et kas ta teab, mille sees ma võiksin kana ahjus küsetada. Ta mõtles natuke, võttis kana koos pakendiga ja pistis ahju. Ma hakkasin protesteerima. Mis mõttes, see sulab ju ära!! Tema vastas, vana rahu ise: "Its ok, trust me, im a cook". Siis ma mõtlesin, et äkki see on siis mingi kuumakindel pakend nagu neid tänapäeval armastatakse teha. Järgmine hetk karjatab ta ja võtab ahjust välja poolsulanud känkra, kus on minu kaks armsat odavalt saadud kana... cook, my ass!! #jäägemdiskreetseteks. Ta on väga vaffa!


No vot! Äkki veel mõni pilt...metrooelust...iga päev on erinev, nagu meie sõberrongijuht Euan kohe alguses nentis.
                                                               
                                                                   "Milline kombo"



                                                         
                                                        "It all starts with a little faith..."



                                                               "King`s cross station"

Homme läheme Jasperiga(järgmine pilt) turistitripile. Jee! bullet!


                            #sedapiltimaküllomainstagammieipanenaq





1 kommentaar:

  1. Sa võiksid teha instragrämmi @jaagemdiskreetseks konto ja seal metroopäevikut pidada, see oleks lõbus! :)

    VastaKustuta