kolmapäev, 17. veebruar 2016

17.02.16


.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

(päris ilus , mis?)


Noh, mis te ootate, hakake lugema juba!! Ja kähku! Olgu, mitte kähku. Lugege rahulikult, siis jõuate kaasa mõtelda.  DJ, spin dat disc!


Läksin uksest sisse, Jaasper oli ka. Läksime teisele korrusele, kedagi ei olnud. Läksime tagasi esimesele. "Is this the right house even?" 
"I think so, yeah"
"Oh, maybe its here?"
"Yes, see the sign?"
"Yee, we found it.
Umbes selline oli meie vestlus hoones nimega 133 Notting Hill Gate, London. See oli Wonderland magazine`i casting, kuhu meid oli oodatud. Nojah, "oodatud" on palju öeldud.. Keegi väga ei saanud aru, miks me seal oleme. Ruum oli inimesi paksult täis. Siis kellelgil välgatas ja ta võttis taskust telefoni. Ta viis meid koridori tagasi ja tegi ühe pildi. Siis küsis ta meie raamatut(see on raamat, kus su modellipildid sees on. Mul on ainult üks kaart polaroididega). Ja ilma emotsioonita, me lahkusime. Mis seal ikka. Neil ei olnud vist parim päev.
Jasper läks koju, mina šuudile. Ma läksin Jose juurde. See ei olnud sama Jose, kes eile. Tema oli uus Jose.


























"Värvilised majad ja juhtmed - MATRIX"




























Sellel kaameral oli 10 pildiga must-valge film. Sellega tegime täna pilte, kusjuures ühe tegemiseks läks umbes 5min. Kõigepealt mõõtis ta iphonei äpiga valgust ja säri ja ISOt ja siis sättis ta seda suurt kaamerat. Siis ma tegin poosi. Tema fokusseeris. Nihutasime poosi siia-sinna, veel natuke sättimist ja siis... one, two ,three......KLÕPS. Pärast igat pilti, me hingasime kergendunult ja rõõmustasime, et ühe pildiga ühele poole sai. Vat see on alles pildistamisrõõm. Peab olema kannatlik ja kindla käega. Ei saa lihtsalt tulistada, nagu Rambo džunglis hiinlasi killis.

Ta tegi tavalise digipeegliga ka. 





















































Oih, mitte see...


Ja siis me rääkisime juttu. Me rääkisime Eestist. "Its near Helsinki, right?" See on põhiline Eesti definitsioon. Ta näitas mulle ühte ajakirja, kus oli Eesti fotograafi pildid. Ja mitmetel piltidel olid tuttavad näod! HAHA! Ta oli nii imestunud, et ma neid teadsin. Võibolla teate teiegi neid..........

Ta soovitas mul minna Greenwichi. See oli 40minta kaugusel. SUPER! Soovitan, see oli väga tore.








                                                             Jalutasin ringi



Park oli suur ja väga äge, äkki lähen veel tagasi....


  Aga siis parim osa. Ma leidsin linnast kommipoe!





 Oeh, ma vaatasin neid komme seal u.5 minti, imelik hakkas juba... Siis ma hakkasin müüaga vestlema. Ta rääkis mulle kommidest, seletas maitseid, päritolusid... Ja mina olin oma mõtetega šokolaadivabrikus. Ma olin Willie Wonka. Teate kui mõnus mul oli olla. Ja siis ma ütlesin, et ta paneks mulle 5poundi eest erinevaid komme, mis talle meeldivad ja on erilised. 50grammi igaüht. Ja ma läksin järjest õnnelikumaks. Ja jälle võttis ta riiulilt järgmise purgi ja avas selle, pani kommid kaalule ja siis kotti. Ja üksteise järel sai 5poundi täis. OII. Ma olin nii õnnelik. Mind ei huvitanud, kas need kommid olid head või mitte. Asi oli põhimõttes, asi oli fiilingus. Ma oleks nagu Harry Potter ja Willie Wonka samal ajal. Ma tundsin kananahka ihul ja laps minus puhkes täies ilus õitsele. Jesss! ütlesin ma mõttes.... Ja kõndisin poolhüppes otse kodu poole... nagu BULLET



-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar