teisipäev, 9. veebruar 2016

09.02.16 - töö


Thanks mate! Sorry mate! (nii peab vastama iga asja puhul)(aga ainult moka otsast ja aimatava kuuldavusega)

    Täna oli minu esimene tööpäev modellina. Võibolla te küsite, mida teeb üks modell tööpäeval? Kas ta peab lihtsalt terve päev ilus olema ja kaamerasse vahtima? Teate, pildistamist oli minu tööpäevas(11.00-17.00 lõunapausiga) nii umbes 10 minutit kui sedagi. Põhilise töö teevad ära jalad, keel(organ), aju ja siis alles nägu - tähtsuse järjekorras.
    Nimelt koosneb kõik:
  • asukoha/stuudio üles otsimisest(90%)
  • ootamisest(5%)
  • kliendiga suhtlemisest(3%)
  • pildistamisest(2%)
Loomulikult oli see alles minu esimene päev, nii et kõik võib veel muutuda. Aga siiamaani on see olnud üks suur orienteerumismäng suures Londonis.

10:30 pildistasin polaroide(ilma spets valguse ja üles lööminguta, loomulikud pildid) agentuuris - laiali saatmiseks
12.00 pidin olema New River Stuudios, Eade Road LONDON N41DN
Kuidas ma sinna saan? Äpiga.

Õnneks oli mul eelmine päev taipu poiste käest küsida, kuidas nad siin suures linnas ringi liiguvad. Keegi niisama midagi ei räägi, tuleb küsida igalt poolt. 
   Citymapper on äpi nimi (reklaam). Seda on väga lihtne kasutada: sina sisestad aadressi ja äpp ütleb:
milline on kõige kiirem transpordi võimalus, mis bussiga tuleb sõita, mitu peatust tuleb sõita jne... Tuleb tšillida ja lasta südamerahuga programmil tegutseda. Isegi siis kui oled juba 45min järjest täiesti suvaliselt ringi trippinud, nägu telefonis. Aga tohoh imet! Ühtegi korda ei eksinud aadressiga ja kõikides vajalikes kohtades sai käidud.  Aaa, ja Oyster cardi on ka vaja, sellega saab ühistrasporti kasutada. Nädal maksis 37poundi.

Niisiis, esimene koht oli New River Studios. Ülilamp koht London äärelinnas :D:D:D
Hästi tore fotograaf: http://www.vice.com/en_uk/read/interactive-fashion-edmund-fraser-364

Ta tegi minust u.6 pilti ja oligi valmis. Ta tahtis lihtsalt näha, kes ma olen. Äkki ta pakub mulle tööd kunagi, eks tulevik näitab.

Ülejäänud 2 järgisid sama mustrit. Reisisin tund aega tundmatuses ja lõpptulemuseks on 5 klõpsu. Üks südikam mees ei viitsinud kaameratki välja võtta, tegi iphone-iga.

Aga viimane oli huvitavam. See oli jälle mingis hipster regioonis kuskil Londoni äärelinnas. Astusin sisse ühte väikesesse ruumi, kus oli 5 inimest ja palju riideid. Pärast paari viisakuslause vahetust käskisid nad mul riided ära võtta TÕNTÕNTÕÕÕÕN!!!!(seda viimast sõna peab ütlema laulmisega koos). Tegelikult andsid nad mulle teised riided asemele. Siis läks asi lõbusaks. Mulle anti mingid väga imelikud kahevärvilised dressid ja roosa karvane nabapusa. Perfecto! Siis anti veel tööriistakast näppu ja PÕMM! Modell valmis! Ma sobisin neile ja homme lähengi nende juurde tagasi, show tegema. Minu esimene päris tööots!! Casting kandis vilja.


Järgnevad kaadrid on Londoni vaibi edasiandmiseks:s


 "Ortodoksne Nicki Minaj"




Täna oli Pancace day ja siis USA avastas, et lähedal asuvas baaris on pancake challange. Nimelt kui süüa 12 minutiga 12pannkooki, siis maksma ei pea, aga kui ei suuda, siis peab maksma 16poundi! USA otsustas kätt proovida. Kamoon ta on ju USA. Ja ta saigi hakkama! Ma otsustasin staariga pilti teha.

Pärast tuli välja, et plakat oli valet pidi. Teisel pool oli kirjas midagi nagu "Winner of pancake challenge". Nojah. Pole hullu, "epic feil" kõlbab mulle kah. Peaasi, et sain staariga pilti teha.


Aga homme jälle uus päev ja eks me näe , mis siis saab.

Ja kui keegi peaks veel vinguma, et Meil on pagulasprobleem... siis.... nad pole Londonis käinud. :D
#nohate

CIAO BELLO!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar