esmaspäev, 15. veebruar 2016

15.02.16


Noh kallikesed. Jaksate veel?

Ma väga popi ei kuula, aga see lugu on nii mõnus(väga hea produ)...aga seda tuleb heade kõrvakatega kuulata.
https://www.youtube.com/watch?v=37Z_bIqIWpg

Kuna minu nägu on minu visiitkaart, siis ma pean selle eest hoolt kandma, noh, hästi sööma ja hästi magama... Magamisega on nagu ok, aga söömine. See on rändom.
Välismaal ei tea väga midagi, kust saada head ja odavat sööki. Õnneks on meil majas modellid, kes on siin juba kauem olnud ja neil on välja kujunenud harjumused.

Hommikul :
paar muna(ostetud Iceland toidupoest, see kõige odavam.1 km korterist)
Pool pakki maitsetamata jogurtit, kuhu ma panen suhkrut ja keetmata kiirputru. Toimib!

Lõuna: hästi lamp. varieerub palju.
Täna sõin pika võileiva, neli sõõrikut(need olid nii head!!), kummikommid.

Vahel kui kiire, siis piisab poolest šokolaadipakist. Aga ma proovin ikka kõtu enam vähem täis hoida.

Õhtul:
Kella 19st-21ni pakutakse väga odavat, lõppeva kp. toitu. Mul selline tunne, et ma mainisin seda juba...
Siis teeme kõik siin ilusti köögis süüa.
Meil on siin gaasipliit ja pann halb. Igakord kui keegi süüa teeb, siis maja tossu täis. Hingata ei saa ja alarm üürgab, aga kedagi ei koti, sest tavakas.

                                                        "Mina ja lõuna" (Hyde park)

Täna oli rahulik päev, ainult üks casting. Showcasting. Ja see tähendab kõndimist. AWWJEAH!
Hommikul läksin üle tee agentuuri oma kõndi harjutama. Tegin edasi ja tagasi ja tüdrukud oli sillas. Im a natural! Nagu kõik, kes kõndida oskavad. HAHAA! "Got my skills when i was 1 year old..."

Kõndimine käib nii(meestel): Sa pead olema hästi konfident ja ülbe, siis on hästi. Lõug alla ja pilk fikseeritud natuke kõrgemale kui muidu tavaline.  Tempo tempokas ja puusad ei tohi olla liiga vabad, aga ka mitte liiga paigal. Tunnetamise värk. Peab kujutama ette rannweid ja inimesi, kes sind vaatavad, siis tuleb välja.

Casting oli tavakas. Läksin sinna. Kõnd Edasi - tagasi. Nägemist.... See jätab kuidagi nõmeda maigu.. aga pole hullu, kõik muu on äge.  Siis läksin Hyde parki. Ilus.

Mõtlesin, et pikendan oma sõidukaari veel nädala võrra. Läksin siis automaati(sõna otses mõttes...tegelt mitte)ja maksin masinasse raha. 32poundi. Ja uups. Kontrollides tuli välja, et ma olin ostnud nädalapileti alates pühapäevast(21-27veeb.) Aga ma lähen ju 21 ära. Pekki. Valesti läks! Jäin rahulikuks, tšillisin. Küll korda saab. Siis läksin piletinaise juurde ja palusin tal asja korda ajada. Tema ütles: võimatu... Tšillisin edasi. Läksin teise kassasse. Sealt saatis mind mees kolmanda juurde.. Tšill.. Ja tema ajas asja korda! Jehuu!! ma ei pidanudki veel 32poundi maksma!

Siit ka moraal: "Kui keegi ütleb "võimatu", siis ära usu ja proovi veel, ise samalajal tšillides."

PERSOON

Saage tuttavaks! Tema on Lemmie(ja tema tüdruksõber). Tema on ka Hollandist. Ta on hästi tore.

@lemmenski



Tal on homme Vogue Italy jaoks fotoshoot! Kui äge!! Ja teate. MINUL ON HOMME VOGUEukraine CASTING!!! Te peate mind varsti teietama hakkama! :D:D:D


Tema on IAGO. Brazil

                                                           
                                                                  @iagosantibanez

Ja veel paar selfiet.





Ma juba igatsen teid väga... Aga siin on ka tore!
ÄDÖD . BULLET!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar