neljapäev, 11. veebruar 2016

11.02.16


Täna tegin selfie.

                              



Tana oli minu 3. päev modellina. 
Kui te küsite, kas mul ei ole igav üks ringi trippida, siis ma vastan et ei. Ma mõtlesin sellele täna pikemalt. Kõige rohkem siia tulles kartsin ma üksi olemist, kuid see on tegelikult täitsa lõbus. Kõndies loen ma kõva häälega kõiki silte, mida ma näen: "Sainsbury coffee shop, FREE ALE, Bakery street station, OH DEAR, Isnt that cool" jne. Ühe korra ma unustasin ennast kõva häälega suvalist elu stseeni läbi jutustamast ja üks naine tuli mulle vastu ja vaatas mind... Äkki minuga ei ole kõik korras? Vähemalt on mul lõbus ja siit ka moraal: "Ära muretse, mida teised sinust arvavad, yolo" - kuid siiski, jäägem diskreetseteks.

Panin siis mina hommikul pärast oma miklaineahjupudru söömist aadressi telefoni ja hakkasin kõndima fotograafi poole. Märgetes oli kirjas aadress ja note: 26th container. Ma mõtlesin, et see lihtsalt majanr. Pärast 10min. ringiratast käimist sain ma aru, et 26th container tähendabki kahekümnekuuendat konteinerit!! Ja siis ma nägin neid konteinereid. Umbes sada kasti üksteise otsas ja igasühes üks väike firmake.

Fotograaf ütles mulle parima komplimendi: "You sound almost like british" - aajeah! Endaga rääkimine on kasuks tulnud. Siis me tägime pilte. jee. ta oli hästi tore .jee. 

Siis läksin ma ajakirja - Boys By Girls - castingule kuhugi teise Londoni otsa. Ma kasutasin selleks bussi, kahte metroorongi, ühte rongi, pluss jalgu, et sinna saada. Mul läks 55 min. Kohale jõudes selgus, et ma lähen kellegi korterisse. Korteris oli neli naist, arvutite taga. Kujutage ette, et te lähete kellegi elutuppa, siis palutakse teil istuda aknalaua peale ja poseerida samal ajal kui teised vaatavad. Ma ei tea kas asi on selles, et ma pole Eestis või et ma olen lihtsalt imelik, aga see ei ole üldse hirmus. See on isegi lõbus. Ma tegin pärast fotograafi läpparist pilti, kus minu nägu sees oli...
Päris äge, mis? Nagu päris...äge...mis..nagu..... Ma viisin neile šokolaadi.

Siis reisisin ma veel u 40 minti, et teha üks showcasting. Läksin kohale, ütlesin tere, andsin oma pildi, kõndisin 1 korra edasi-tagasi, tegin pildi, läksin minema. Jah, seee on küll nati fustreeriv kui sa näed vaeva koha leidmisega, üritad õigel ajal kohal olla ja siis casting kestab 1 min. ja adjöö! Noh, loodame, et kannab vilja.(Savisaar) #slowclapping

JA NÜÜD: TURISTITUND!

MA KÄISIN TOWER BRIDGE`I VAATAMAS
Aga kuna mainstream on leim, siis ma lahendasin piltidega omamoodi.

See on tower bridge



Vaade tower bridge`ilt





See pool tower bridgeist , millest keegi teine pilti ei tee...




JA asjad õitsevad siin... All day... nigga





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar