pühapäev, 14. veebruar 2016

14.02.16


Ja nagu lubatud...põgnesin ma täna Londonist... jep. Ma mainisin teile  oma teises blogis, et mul on varuväljapääs, kui midagi peaks väga valesti olema.

Aga ma ei kasutanud seda, sest kõik on hästi. Ma tegelikult ei põgenenud kuhugi, ma lihtsalt valetasin, et teie tähelepanu püüda. Siit moraal: "Ära valeta, see pole ilus!"

Aga ma polnudki täna ilus :D Ma ei ole oma juukseid pesnud juba 2 päeva!! OMG!!(see tähendab: oh my god - ja seda kasutatakse, kui midagi šokeerivat juhtub) See juhtub kui vaba päev on . 

Me Jasperiga veetsime täna ühe suurepärase valntinipäeva. Sinna sisse kuulus: romantiline pikk jalutuskäik Londonis, romantiline kohvikukülastus Londonis, romantilised vaatamisväärsused Londonis, romantiline õhtusöök kahele Londonis modellikorteris ja romantiline film(mille ma vaatasin üksi lõpuni, sest see oli nii rõve ja õudne-sõjafilm). Aga sellest kõigest hiljem...

Me käisime British museumis.


                                                           "mina poseerimas suvalisel grupipildil"


                                                              "see on vist viiul"



                                                            "näeb välja nagu kings coss station"



                                                             @jasperkerkdijk    (Holland)
Nii, et kõik Followima!!!

Siis me läksime kirikusse. Kohale jõudsime aameniks, nagu korralikule kristlasele kohane. Pärast pakuti meile kohvi. Inimesed olid ülitoredad. Üks naine(u.75) oli käinud nii Hollandis kui Eestis mitmeid kordi. Viimane kord oli ta Hollandis 14 aastaselt ja ta mäletas veel isegi lauseid, mida talle seal oli õpetatud kohalikus keeles. Kirik oli All Saints Margaret Street Church. Aitäh Kaarel, et soovitasid. See oli eriline.




























Siis jalutasime hästi palju ja igal pool. #vägainformatiivne #ainourait

Jasper on 20 aastane. Tal on tüdruksõber. Ok. Lahe


Ma tahtsin väga minna Westminster Abbeysse teenistusele kella viieks. Jasper ei tahtnud, ta läks koju. Ja ma jooksin nii kiiresti kui suutsin. Kui ma kohale jõudsin, tuli välja, et ma olin 2h hiljaks jäänud...
Siis ma olin pettunud. Seisin keset tänavat, nõutult, ja mõtlesin, et MIKS!!?!?!! Ma vaatasin inimesi ja vaatasin autosin. Ma vaatasin maju ja vaatasin loodust. Ja siis turgatas mulle pähe -
MA OLEN FRIKING LONDONIS! MIDA PEKKI?! KUI LAHE! Ja siis ma keerasin lülitit oma meelekohal(igal inimesel on see) 90 kraadi vasakule(kui olla kõrvaltvaataja rollis) ja ma olin õnnelik. Ma olen siin. Kõige selle melu keskel. Nagu bauss, nigga! Kõik on super. Siit ka moraal:"Kui midagi läheb valesti, siis keskendu nendele asjadele, mis on head, ja keera lülitit oma melekohal 90kraadi vasakule"

Kui ma koju läksin, siis tuli ka Jasper trpist alla ja me läksime poodi. Kell 19.00 pannakse ühes teatud poes välja tooted, mille kõlblikkuse kp. on täna , väga soodsa hinnaga müüki. Nii saime me 500g hakkliha, pakki spagette ja tomatikastme 2, 4poundi eest! Jasper tegi süüa ja mina koristasin kööki. Toit oli väga hea. Ja siis ma vaatasin seda liiga realistlikku sõjafilmi.... jah. 

Head eilset sõbrapäeva teile kõigile!! Lõpetuseks lisan teile pildi mehest, kes kandis oranže pükse, siniseid sokke ja rohelisi kingi. ÄDÖD!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar