kolmapäev, 10. veebruar 2016

10.02.16


Täna võtsin ma riided seljast!

(ma tegin seda najlja juba)Ja panin disainerirõivad selga! Tohotonti!
Aga kõigest sellest juba pärast pikka ja igavat teksti minu tegevustest varasematel tundidel...

Tere! Niisiis.. Olgu. jah.

Igatahes. Minu esimene "gig" oli täna casting Burberry jaoks. Oot mida, BURBERRY??! See kus on kõigil need beežid vihmamantlid??
Jep. Seep see oli. Ja mina  i s i k l i k u l t  istusin  nende hoone(mida oli terve kvartali jagu) fuajees lausa poolteist tundi. Istusin ja ei teinud midagi. Inimesed voorisid massiliselt ustest sisse ja välja. Modellid tulid ja läksid. Aga mina ikka istusin. Istusin ja ootasin. "Viska sitta ok vänta" - nagu rootslased ütlevad.(nede ees, kelle jaoks see kommentaar liiga labane oli, vabandan ma kohe ette ära). Jäägem diskreetseks.
See pilt näitab seda, mida mina nägin poolteist tundi järjest. Ok, vahepeal passisin telefonis ka. Liigume edasi. Siis lõpuks, täpselt siis kui ma olin otsustanud WCsse minna, tuli naine ja eskortis mu fotosid tegema. Ja see kestis loomulikult 5 min. Oehh. Aga vähemalt sain ma näha Big Bennnni, Westminster abbeyt(küll kahjuks vaid selja tagant aga ma jõuan sinna tagasi minna) ja ma sain kaardi, millel on koos Burerry logo ja minu pilt! JEE! NII LAHE! Ma olen nüüd kuulus!

Siis läksin ma agentuuri ja sain oma visiitkaardi, mida ma pean siis hakkama pakkuma oma tööandjatele, et nad mind ikka ilusti meeles peaks. Seal on neli paljast pilti minust, kus ma olen hästi diip. Tavakas. Kuna me jäime diskreetseteks, siis ma praegu seda teile ei näita, pärast Eestis küsige minult :D.

Oo ja siis ma jalutasin kuskil pargis, mis haises sõnniku järgi ja kus oli hästi palju oravaid. Lahe. 

Päeva tippsündmus algas juba kell kaks päeval(kui londonis on 14.00, siis Eestis on 16.00).Nimelt läks mul eilsel castingul hästi ja ma sain olla modelliks rõivadisainerile, kes eksponeeris oma kostüüme väga omapärasel moel. Pidu nägi välja nagu kunstinäituse avamine, aga maalide asemel olid modellid. Keset saali toimus Live fotošuut, mida said siis kõik huvilised tulla vaatama. Pakuti võileibu, apelsinimahla, vett, õlut. Meie muudkui tegime pilte 4h ja teised vaatasid. Kokkuvõtteks oli see väga lõbus, mis siis, et passima pidi omajagu. Koos minuga oli seal veel u. 13 meesmodelli, igaüks omamoodi kena(OOO, gei alert!!! ei Viljar ja Talvi, rahu, ainult naised võivad olla atraktiivsed minu jaoks.. veel.. mul 12 päeva jäänud!). Saime kõik meigi ja soengu, kuigi soengud nägid enamasti kõigil välja tavakad, ainult, et juukseb kippusid silma, aga näppida ei tohtinud. #hardlaifofmodel 
Rahava seas oli üks ülimalt stiilselt riietatud paar. Ma läksin pausi ajal nende juurde ja ütlesin siiralt, et me võiksime nendega kohad ära vahetada, nii et nemad laval ja meie publikus. Nad olid meelitatud. Pärast, šou lõppedes tulid nad nüüd minu juurdeja küsisid minult kontakte ja agentuuri. Tuli välja, et nad on ise ka disainerid ja et nad otsivad aja , millal ma saaksin selle kahe nädala sees nendele modelliks minna. Nii et lapsed, stt ka moraal - tee head, siis ka sulle naeratab õnn.



Ja korraldaja tegi ka minust eraldi foto, samal ajal kui mind pildistati, mille ta oma instagrami lisas. Ma tegin screenshoti.
Naljakas, kas pole? Mingi inglise polo-snoob

Tagasiteel lükkasin kodu aadressi Citymapperisse ja äpp soovitas mul minna Baker street stationisse. Siis ma mõtlesin..Baker street...Sherlock Holmesi kodu!! Ja siis ma pidin, selle aadressi üles otsima, mida tegelikult ei eksisteeri. 221B Baker street.
Ja miskipärast, juhuse tahtel, pidin ma maha tulema Kings Cross Stationis... Harry Potter!! Ja siis ma pidin üles otsima selle kurikuulsa mitteeksisteeriva platvormi.

Ja lääst bat not liist. Emme, ma lasin endale tätoka teha(nagu päriselt, nõela ja tindiga)... Ma tean, üksi reisimine pole vist hästi mõjunud:D:D
See täpp püsib minuga igavesti...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar